Як користуватись розділом «Запит на зміну ціни» і навіщо він існує
Якщо вам необхідно змінити ціни на період проведення акцій, уцінити позиції або провести промо, ви можете надіслати запит на зміну ціни торговельній мережі, з якою співпрацюєте.
Як змінити та погодити ціну поставки без довгих процесів та незручностей
Розповідаємо, як це зробити онлайн у «Вчасно.EDI»
Як створити запит зміну ціни товару та підписати специфікації у сервісі «Вчасно.EDI» — далі надаємо покрокову інструкцію
Знайдіть у меню ліворуч пункт "Запити на зміну ціни" та натисніть на блакитну клавішу "Додати запит"
  • Оберіть мережу, з якою співпрацюєте
  • Оберіть відповідний контракт та дію (зміна регулярної ціни або зміна промо- ціни)
  • Натисніть "Зберегти шаблон" (файл із шаблоном завантажиться на ваш компʼютер)
Всі поля в шаблоні автоматично підтягнуться з каталогу. Вам необхідно заповнити тільки два стовпчика "Нова ціна з ПДВ" і "Нова ціна без ПДВ".

Після заповнення шаблону натисніть, будь ласка, ще раз на розділ "Запити на зміну ціни". Оберіть "Додати запит" і "Завантажити файл". Вкажіть шлях до заповненого шаблону. Після відправки запиту ви побачите його в переліку ваших запитів.

Далі натисніть на необхідний запит, щоб його відкрити.
У запиті на зміну ціни вам необхідно заповнити наступні дані:

  • Дату запиту
  • Період, протягом якого буде діяти нова ціна
  • За потреби ви можете додати коментар

Також ви можете додати певні документи до вашого запиту, які ви хотіли б надіслати торговельній мережі. Для цього натисніть "Додати файл". Зверніть увагу можна додати файл в форматі PDF або png.

Після введення потрібних даних, будь ласка, натисніть на помаранчеву кнопку у правому верхньому куті "Подати заявку".
Після відправлення заявки ви можете переглянути, як змінилась ціна. Сервіс "Вчасно" порахує ці дані автоматично, вони з'являться в колонці "% зміни ціни".

Ваш запит буде знаходитись в статусі жовтого кольору "На розгляді". Це означає, що процес погодження автоматично запущено. Маршрут, за яким відбувається погодження і підписання запиту, вже налаштований у сервісі. Для кожної торговельної мережі ми впроваджуємо актуальний маршрут. Наприклад, якщо ви постачаєте товар до різних відділів, ми самостійно направимо ваш запит категорійному менеджеру потрібного відділу. Коли торговельна мережа обробить запит, колір статусу зміниться на зелений – "Погоджено" або червоний – "Відхилено". На вашу електронну адресу прийде повідомлення про статус розгляду.

Якщо запит було погоджено, ви зможете одразу побачити у ньому товарну специфікацію (вона створюється автоматично після погодження запиту). Вам не потрібно створювати її у паперовому вигляді і надсилати поштою. Ви можете одразу підписати її в сервісі в режимі онлайн.
Щоб підписати товарну специфікацію, натисніть на неї. Праворуч від документу ви побачите кнопку "Підписати". Натисніть на цю кнопку і оберіть зручний для вас спосіб підписання.