Як зробити інтеграцію з «Вчасно EDI»
Інтеграція з вашою ERP (1C або іншою) суттєво прискорить опрацювання документів та дозволить працювати у звичному для вас програмному середовищі.
Які основні варіанти інтеграції з «Вчасно»?
Варіант 1
Інтеграція з 1С і можливістю підписання через WEB інтерфейс
Якщо ви для обробки документів використовуєте 1С — ви можете отримати обробку для 1с що дозволяє:
- Завантажувати замовлення з сервісу та створювати відповідний документ у 1С;
- Порівнювати номенклатуру, отриману в замовленні із номенклатурою заведенною у 1С;
- Відправляти до сервісу документи: підтвердження замовлення, повідомлення про відвантаження, серійні номери, видаткова накладна.
Налаштувавши інтеграцію з 1С ви будете мати актуальний статус документа у Вашій 1С процес підписання відбуватиметься через WEB інтерфейс «Вчасно».
Там ви знайдете обробку для 1С та інструкцію з її встановлення.
Отримати консультацію щодо налаштування обробки для 1С
Варіант 2
Інтеграція з іншими ERP і можливістю підписання через WEB інтерфейс
Якщо ви для формування документів використовуєте будь яку ERP систему — ви можите налаштувати інтеграції за допомогою API або FTP що дозволяє:
- Завантажувати замовлення з сервісу та створювати відповідний документ у 1С;
- Порівнювати номенклатуру, отриману в замовленні із номенклатурою заведенною у 1С;
- Відправляти до сервісу документи: підтвердження замовлення, повідомлення про відвантаження, серійні номери, видаткова накладна.
Налаштувавши інтеграцію з вашою ERP системою ви можете весь процес роботи з документом реалізувати у своїй ERP системі, а процесс підписання реалізувати через WEB інтерфейс «Вчасно».
Для самостійного налаштуавання інтеграції використовуйте інстукцію до API за посиланням
Отримати консультацію щодо інтеграції за допомогою API
Варіант 3
Реалізація можливості підписання документів через 1С/ERP
Дана можливість актуальна для компаній з великим обсягом замовлення і дозволяє реалізувати повну інтеграцію з вашою обліковою системою.
Отримати консультації щодо інтеграції з можливістю підписання через 1С або ERP систему
Обробка для 1С 8.3 типових конфігурацій “Управління торговим підприємством” та “Управління виробничим підприємством” (“УТП”, “УПП”, некерований додаток) доступна для завантаження за посиланням.
На данний момент функціонал обробки дозволяє:
– завантажувати замовлення з сервісу та створювати відповідний документ у 1С;
– порівнювати номенклатуру, отриману в замовленні із номенклатурою заведенною у 1С;
– відправляти до сервісу документи: підтвердження замовлення, повідомлення про відвантаження, серійні номери, видаткова накладна.
За допомогою відкритого API Вчасно EDI ви зможете отримувати список документів (замовлень), скачувати оригінали документів, завантажувати нові документи до сервісу.
Інструкція до API доступна за посиланням.
З приводу інтеграції по FTP звертайтеся до служби підтримки.