Справка Вчасно.EDI

Обробка замовлення від Розетки

Замовлення

 

Як тільки мережа надсилає замовлення, на вашу пошту приходить сповіщення про отримання замовлення та в самому кабінеті Вчасно EDI замовлення буде доступним у верхній частині списку.

 

Натиснувши на замовлення ви можете переглянути загальну інформацію замовлення та дані щодо товару який вам необхідно відвантажити.
Та цьому етапі ви можете або відхилити замовлення або ж продовжити обробку створивши “Підтвердження замовлення”
Для цього натисніть на клавішу “Створити підтвердження замовлення”

Підтвердження замовлення

В даному документі ви можете за потребою редагувати кількість, ціну або ставку ПДВ  товару який плануєте відвантажити.

Після перевірки товару натисніть на клавішу “Надіслати підтвердження замовлення”

Повідомлення про відвантаження

Даний документ повідомляє мережу про товар який вже виїхав до замовника.
Вам необхідно натиснути на клавішу “Створити повідомлення про відвантаження” та створити даний документ.

В ньому ви можете за потребою коригувати кількість надісланого товару.
Також необхідно заповнити код УКТЗЕД товару самостійно або ж завантажити на сервіс Каталог товарів для подальшого вказання коду УКТЗЕД автоматично.
Після звіряння кількості натисніть на клавішу “Надіслати повідомлення про відвантаження”

Видаткова накладна

Даний документ юридично затверджує ваше замовлення з мережею.
Як тільки повідомлення про відвантаження надіслане ми можете натиснути на клавішу “Створити видаткову накладну” .

Та заповнивши реквізити даного документу створити її в кабінеті.

Після створення перевірте дані документу та підпишіть клпідписавши ключем підпису відправте до мережі для їх подальшого підписання

Якщо вам необхідно вже у підписаній видатковій змінити дату, або номер документу, ви можете натиснути “Змінити видаткову накладну”, та після зміни підписати її повторно.

Комерційна дискусія

У випадку якщо у повідомленні про відвантаженні та у видатковій накладній допущена помилка в кількості або ціні товару, мережа може сформувати документ “Комерційна дискусія” та надіслати вам.
Сам документ матиме інформацію тільки про той товар в якому є розбіжності в ціні або кількості та відповідно матиме вже виправлене значення.
Як тільки ви отримали дискусію ви можете ознайомитись з даними про товар та потім скористатися клавішею “Замінити видаткову накладну”, після цього видаткова накладна буде замінена на нову та саме той товар в якому була помилка заміниться на вже виправлений (саме на основі дискусії).