ROZETKA
Особливості
Мережа додатково надсилає первинні документи у сервісі “Вчасно”. Їх можна знайти у переліку первинних документів на vchasno.ua.
Підготовка до роботи з мережею ROZETKA
Рекомендуємо проінформувати Розетку при першому відправленні прайса для перевірки корректності його обробки.
Ланцюжок замовлення
Відредагуйте кількість та ціну товарів, якщо це потрібно.
У ньому ви можете відкоригувати кількість товарів.
1) Вкажіть код УКТ ЗЕД для кожного товару
2) Перевірте, чи вказана та кількість товару, котру ви надсилаєте
Він формується у сервісі на основі підтвердження відвантаження та підписується КЕП/ЕЦП.
Мережа надсилає Повідомлення про прийом з інформацією про те, яку кількість товару мережа отримала по факту.
У разі не відповідності прийому товару з видатковою накладною – видаткова буде відхилена і у такому випадку ви можете замінити її. При цьому створена нова накладна буде на основі даних з повідомлення про прийняття.
Перегляньте відео-інструкцію як обробляти замовлення в сервісі.
Повернення товарів
Повідомлення про повернення на веб порталі потрапляє у розділ Повернення, при переході до Повідомлення про повернення у постачальника доступна клавіша Створити Інструкцію про повернення.
Ви надсилаєте мережі у відповідь на повернення інформацію про товар, який ви готові забрати і очікуєте Накладну на повернення від мережі для підписання.
Ознайомтеся з прикладами документів, специфікаціями та переліком GLN кодів для торговельної мережі ROZETKA