EVA
Опис процесу отримання і обробки замовлення для торговельної мережі "EVA"
Особливості
Для отримання корректної назви товару у Прибутковій накладній постачальник повинен вказати власну назву товару у документі Повідомлення про відвантаження. Мережа додатково відправляє документи Акт про виявлені недоліки, Накладну на повернення та Прибуткову накладну. Їх можна знайти у розділі "Додаткові документи" сервісу edi.vchasno.ua або у переліку первинних документів на vchasno.ua.
Документи EVA
Підготовка до роботи з мережею EVA
1
Каталог товарів
Каталог товарів завантажується у сервісі Вчасно і допомагає пришвидшити обробку документів, наприклад автоматично змінювати назви товарів мережі на назви в вашій обліковій системі, або доповнювати замовлення необхідною інформацією
Як завантажити каталог товарів?
Ланцюжок замовлення
1
Замовлення
Документ надсилає вам мережа. В ньому міститься інфомація про те, які товари ви маєте відвантажити
2
Повідомлення про відвантаження
Ви надсилаєте цей документ мережі, коли вантаж виїхав.
У ньому ви можете відкоригувати кількість товарів і вказати номер товарної накладної.
Як надіслати підтвердження замовлення?
3
Прибуткова накладна
Документ надсилає вам мережа з накладеним цифровим підписом. У ньому міститься інфомація про прийняті товари мережею. Документ потребує підпису з боку постачальника.
Ознайомтеся з прикладами документів, специфікаціями та переліком GLN кодів для торговельної мережі "EVA"