Довідка «Вчасно.EDI»

«ЕКО МАРКЕТ» (ТОВ «ЕКО-МАРКЕТ»)

Для кожної торговельної мережі передбачено індивідуальний процес обробки замовлення. На етапі отримання, підтвердження та надсилання повідомлення про відвантаження ви можете змінювати інформацію в певних стовпчиках свого замовлення. Для вашої зручності ми вказали, як саме проходить обробка замовлення для тієї чи іншої торговельної мережі, і в яких стовпчиках ви можете змінювати дані.

Немає можливості надіслати документи з товарами, кількість яких дорівнює 0 у документі Підтвердження замовлення, Повідомлення про відвантаження та Видатковій накладній.
Ланцюжок документів визначається на етапі формування замовлення мережею. Якщо бажаєте перейти на Видаткову накладну, повідомте категорійного менеджера мережі або фахівців сервісу Вчасно.

 

Підготовка до роботи з ТОВ "ЕКО-маркет"

1
Каталог товарів
Каталог товарів завантажується у сервісі Вчасно і допомагає пришвидшити обробку документів. Наприклад, автоматично змінювати назви товарів мережі на назви у вашій обліковій системі, або доповнювати замовлення необхідною інформацією

Як завантажити каталог товарів

Ланцюжок замовлення

1
Замовлення
Документ надсилає вам мережа. В ньому міститься інфомація про те, які товари ви маєте відвантажити
Немає можливості редагування стовпчиків
2
Підтвердження замовлення
Ви надсилаєте мережі у відповідь на замовлення підтвердження відвантаження, якщо ви готові його прийняти.

Доступні для редагування наступні стовпчики:

  • номер підтвердження замовлення;
  • дата доставки;
  • час поставки;
  • опис продукту;
  • ціна продукту;
  • ціна продукту з ПДВ;
  • ставка ПДВ, %.
  • замовлена кількість;
  • наявна кількість.

Як надіслати підтвердження замовлення

3
Повідомлення про відвантаження
Ви надсилаєте цей документ мережі, коли вантаж виїхав, вказуєте інформацію про транспортний засіб та інфо про водія, а також можете підкоригувати кількість товарів.

Доступні для редагування наступні стовпчики:

  • номер повідомлення про відвантаження
  • дата поставки;
  • час поставки;
  • замовлена кількість;
  • ціна продукту без ПДВ;
  • опис продукту.
4
Повідомлення про прийом

У разі не відповідності прийому товару з видатковою накладною – видаткова буде відхилена і у такому випадку ви можете замінити її. При цьому створена нова накладна буде на основі даних з повідомлення про прийняття.

5
Видаткова накладна

Це юридично значущий документ, котрий ви надсилаєте мережі.

Він формується у сервісі на основі підтвердження відвантаження та підписується КЕП/ЕЦП.

Як надіслати видаткову накладну

6
Акт про виявлені недоліки

Передбачено підписання документа ЕЦП або ж заміна Видаткової накладної

Ознайомтеся з прикладами документів, специфікаціями та переліком GLN кодів для торговельної мережі “ЕКО-маркет”

Для довідки

Всеукраїнська мережа супермаркетів “ЕКО”
Асортимент: продукти харчування та товари повсякденної необхідності
Рік відкриття: 2003
Поширеність мережі: 16 регіонів України, зокрема у Київській, Черкаській, Чернігівській, Херсонській та ін. областях