Налаштування компанії
У Налаштуваннях компанії, які знаходяться у лівому меню кабінету можливо переглянути: загальну інформацію компанії, баланс, сформувати рахунок та переглянути зареєстрованих співробітників з правами доступу.
Розділ Загальне містить:
– основні дані компанії з можливістю їх редагування (телефон, email, ЄДРПОУ/ІПН, місто та адреса)
– підтвердження ролі через зчитання ключа для перевірки
– доступи компанії (використання вебкабінету, наявність доступу до АРІ, FTP та дія тарифу “Інтеграція”, якщо він активований).
– налаштування у пункті Товарне узгодження з можливістю адміністратору компанії визначити додатковий доступ співробітників, які мають можливість надсилати “Запит на зміну ціни” мережі. Через кнопку “Налаштувати” необхідно обрати GLN тієї групи товарів з мережею та вказати email користувачів, які приймають участь у товарному узгодженні.
– GLN, який можливо додати через позначку “+”, вказати номер та адресу, після чого зберегти. Новий GLN з’явиться у переліку найпершим.
У випадку внесення GLN, який вже існує у сервісі, при збереженні відображається інформування, оскільки це унікальний номер, який не може повторюватись.
Видалення GLN можливо через кошик з підтвердженням дії.
Розділ Баланс дозволяє переглянути кількість доступних документів та термін дії тарифу, а також у випадку оплати додаткового тарифу – дані по ньому відображаються над балансом поточних документів
У цьому ж розділі можливо відразу сформувати рахунок на тариф “Універсальний” на потрібну кількість документів для поповнення балансу, а також тарифу “Інетграція” на актуальний для вас період.
Натискаючи кнопку сформувати з’являється рахунок з реквізитами, , який можливо Зберегти на пристрій або надіслати на пошту.
Розділ Співробітники відображає перелік зареєстрованих пошт та прав доступу кожного співробітника компанії.
Адміністратор компанії має можливість видаляти співробітниката з Активних через позначку кошика
А також відновлювати з Видалених за потреби через кнопку “Відновити”.
По кожному співробітнику натиснувши на його пошту можливо переглянути доступи, можливість увімкнути/вимкнути сповіщення на пошту із сервісу, а також згенерувати токен для авторизації по АРІ.